Vendégkönyv

Név: Horváth László
Email: Nem látható
Időpont: 2012. 10. 18. 21:10:24
A HA-MDE törzsét ma 2012.10.18-án láttam Újszilvás település DNY-i részén egy viszonylag sok ócskaságot rejtő telephely sarkában.
Név: Horváth Balázs
Email: Nem látható
Időpont: 2012. 10. 09. 05:27:22
Szia Gábor! Szerintem a HA-JUA(2) vagy a HA-SJE lehetett. Üdv: Balázs
Név: Tóth Gábor
Email: Nem látható
Időpont: 2012. 10. 08. 12:58:24
Sziasztok!
Életem első repüléséről szeretnék információkat gyűjteni. Az adatbázisban is próbálkoztam, de nem dobott ki egyetlen találatot sem.
Miskolcon repültem, valószínűleg 2004-ben egy négyüléses Cessnával a gyereknap alkalmával, a lajstromjelre viszont nem emlékszem.
A HamPage Repülőmánia oldalon a téli látogatás a miskolci repülőtéren link alatt található egy kép egy Cessna 177RG-ről, de a lajstromjel ott sem látszik. Akkoriban az volt az egyetlen emlékeimnek megfelelő gép a repülőklub tulajdonában, tehát feltételezhetően azzal repültem.
Tudnátok segíteni a gép "kilétének" felderítésében?
Köszönöm.
Név: Gál Tamás
Email: Nem látható
Időpont: 2012. 09. 29. 10:38:45
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni Rubik R-16 Lepke vitorlázóval kapcsolatban. Volna valakinek rajza,fotója hogyan is nézett ki belülről?
Név: Riesz József
Email: Nem látható
Időpont: 2012. 09. 03. 16:15:00
Link:
http://epa.oszk.hu/02100/02120/00026/pdf/ORSZ_BPTM_TBM_26_153.pdf
Név: Riesz József
Email: Nem látható
Időpont: 2012. 09. 03. 16:13:59
Sziasztok!

Találtam egy dokumentumot, miszerint az Oravecz gépeket a Neuschloss Lichtig Repülőgépgyár- és Faipari Rt. építette Albertfalván 1923-1924 között. A gépek konstrukcióját Szebeny György végezte, és Oravecz Béla tervezte át.
Név: Riesz József
Email: Nem látható
Időpont: 2012. 07. 17. 16:29:07
Egy szép színes kép:

Fieseler Fi-156 Storch repülő
F.109 lajstromjellel

http://www.ww2incolor.com/d/22355-2/fieseler-fi-156-storch.jpg
Név: minsk13
Időpont: 2012. 07. 05. 10:03:47
Üdvözlök mindenkit!

Az lenne a kérdésem hogy a HA-AGA lajstromú Grumman AgCat gép magyar tulajdonban van?Hol, merre lehetne vele találkozni - már ha dolgozik?Köszönöm
Név: minsk13
Időpont: 2012. 06. 25. 11:54:12
Létezik hogy a HA-MRA lajstromú Ka-26-ost feltámasztották?
http://www.youtube.com/watch?v=a0nROpdmO04
Név: Szekeres Tamás
Időpont: 2012. 06. 05. 08:42:06
Szia Balázs! HA-5539 Góbét 1996.06.15-én törtem össze. 80 méterrel a reptér előtt értem földet. A gép szárnyait még el lehetett adni. A törzs sajnos menthetetlen volt.
Név: Dújveje
Időpont: 2012. 06. 03. 14:37:26
Sziasztok!

A HA-SEH lajstromjelű Wilga pilótája a Kéri Bandi volt a baleset idején. Az esemény után két héttel halt meg szívrohamban, tehát nem a baleset alkalmával vesztette életét, mint ahogyan az adatbázisból esetleg tévesen következtetni lehet rá. A gép farokrésze Gyöngyösi László rácalmási sporttárs házának a falába van szerelve, a 6-os útról is jól látszik. Üdv! P.J., aki sokat ugrott ebből a gépből :(
Név: "Ifj" Rotter lajos
Időpont: 2012. 05. 24. 16:44:23
Apám életéről es repülési multjárol előadást tartok Anglában, a Londoni Olympiával kapcsolatban az 1936-os Berlini világrecord emlékére . A Feiro gépek haromnézeti rajzait csak általatok tudtam megszerezni. Kösz. Üdv. Lulu.
Név: Gál Tamás
Email: Nem látható
Időpont: 2012. 05. 05. 19:59:46
A 902-es MIG 21 F-13-ról készült fénykép látható a régi Repülés folyóirat főoldalán. (1963 május)
Név: Simon Ferenc
Időpont: 2012. 02. 12. 15:32:47
1963-64-ben a 308-as, majd a 311-es mechanikusa voltam. Fájó szívvel látom a 308-as, egykor büszke madaramat egy Tüzép telepen.
Név: Gál Tamás
Email: Nem látható
Időpont: 2012. 02. 12. 11:04:05
A 807-es oldalszámú MIG 21 F-13-as Nem a Mátrában zuhant le? Itt Kecskemét van jelölve. Ezt a neten találtam róla: 1975.május 15-én a Mezőkövesd-Klementínai futópályáról szállt fel, majd a Mátrában, a Parádot Galyatetővel összekötő főútvonalra zuhant a 807-es MiG?21F?13, Balázs János százados meghalt. Géppár légiharc-feladatra szállt fel Mezőkövesdről.[10] A légiharc közben erősen túldöntött, nagy túlterhelésű manővert hajtott végre, mely következtében a repülőgép intenzív süllyedésbe ment át, elvesztette sebességét és lezuhant. Balázs százados megkísérelte a katapultálást 70?80 m magasságról, de erre a repülőgép helyzete és magassága nem biztosította a szükséges feltételeket, ejtőernyője nem tudott teljesen kinyílni és a repülőgép-vezető fának ütközött.