Vendégkönyv
Név: asd
Email: Nem látható
Időpont: 2013. 05. 03. 14:23:44
asd
Tegnap (2013.04.06) ment a Duna TV-n a 2x2 néha 5. Az összes abban szereplő típust (UT-2, Fecske, Fergeteg alias Sárgarigó) itt megtaláltam! Ez egy nagyszerű oldal! Gratula!
Név: Tóth István
Email: Nem látható
Időpont: 2013. 01. 31. 19:38:34
HA-4414 (Z9)-es pik-20 a hajdúszoboszlói bérlés után visszakerült Nyíregyházára.
2010. 7. 12-én terepreszállásnál Kecel térségében összetört, a letört szárnyrész pótlásának irreálisan magas költsége miatt leselejtezték.
2010. 7. 12-én terepreszállásnál Kecel térségében összetört, a letört szárnyrész pótlásának irreálisan magas költsége miatt leselejtezték.
Név: Alexander Domine
Email: Nem látható
Időpont: 2012. 12. 12. 20:50:28
Elég szomorú hírek járnak. A Mi-24 harci helikopterek holnap Szolnokon búcsúrepülést hajtanak végre. Aztán "csipkerózsika" álomba merülnek. Ti tudtok valamit erről?
Név: Horváth Balázs
Email: Nem látható
Időpont: 2012. 11. 27. 17:31:01
Kedves Cseresznyés Balázs!
Sajnos a levelezőrendszer visszadobta a Neked írt válaszomat, ezért próbálkozom itt.
Nagyon köszönjük leveledet és a pontosítást! Hamarosan frissítjük a honlapot, ekkor javítani fogjuk az említett
lajstromot is.
Örülünk, hogy az Avia-info elnyerte a tetszésedet, és bízunk abban, hogy továbbra is rendszeres látogatónk maradsz!
Köszönettel a szerkesztők nevében: Horváth Balázs
Sajnos a levelezőrendszer visszadobta a Neked írt válaszomat, ezért próbálkozom itt.
Nagyon köszönjük leveledet és a pontosítást! Hamarosan frissítjük a honlapot, ekkor javítani fogjuk az említett
lajstromot is.
Örülünk, hogy az Avia-info elnyerte a tetszésedet, és bízunk abban, hogy továbbra is rendszeres látogatónk maradsz!
Köszönettel a szerkesztők nevében: Horváth Balázs
Név: Tornyai János
Email: Nem látható
Időpont: 2012. 11. 10. 09:59:14
http://www.avia-info.hu/talalat.php?KeresettSzo=HA-4307&Keresolista=jel
Az információ téves, a pilóta sujosan sérült, de nem vesztette az életét!
Az információ téves, a pilóta sujosan sérült, de nem vesztette az életét!
Név: Tóth Gábor
Email: Nem látható
Időpont: 2012. 10. 24. 14:37:40
HA-RIV-re hasonlít, elnézést, viszont a HA-VER-t sem zártam ki teljesen.
Tehát a lehetőségek: HA-SJE, HA-VER, HA-RIV.
Tehát a lehetőségek: HA-SJE, HA-VER, HA-RIV.
Név: Tóth Gábor
Email: Nem látható
Időpont: 2012. 10. 24. 14:32:59
Köszönöm Balázs! Valahol itt tartok most én is. Ugye az elképzelhetetlen, hogy 4 embert bepréseljenek egy Cessna 152-be? (A hátul ülők gyerekek voltak.)Csak azért kérdezem, mert találtam egy elég rossz minőségű telefonos fotót az eseményről, és a festése a HA-VER-ére hasonlít. Mármint annyi látszik az egészből, hogy a törzs alsó része sötét (valószínűleg kék), a felső pedig a szárnyakkal fehér. HA-JUA-t kizártam, mivel van külső szárnymerevítése, ami ugye a 177-nek nincs.
Név: Riesz József
Email: Nem látható
Időpont: 2012. 10. 21. 23:14:09
Sajnálatos módon a HA-1218 Gyöngyös közelében lezuhant, és darabokra tört. Az oktató és tanulója megsérült.
http://www.origo.hu/itthon/20121021-lezuhant-egy-motoros-vitorlazo-repulogep.html
http://www.origo.hu/itthon/20121021-lezuhant-egy-motoros-vitorlazo-repulogep.html
Név: Horváth László
Email: Nem látható
Időpont: 2012. 10. 18. 21:10:24
A HA-MDE törzsét ma 2012.10.18-án láttam Újszilvás település DNY-i részén egy viszonylag sok ócskaságot rejtő telephely sarkában.
Név: Horváth Balázs
Email: Nem látható
Időpont: 2012. 10. 09. 05:27:22
Szia Gábor! Szerintem a HA-JUA(2) vagy a HA-SJE lehetett. Üdv: Balázs
Név: Tóth Gábor
Email: Nem látható
Időpont: 2012. 10. 08. 12:58:24
Sziasztok!
Életem első repüléséről szeretnék információkat gyűjteni. Az adatbázisban is próbálkoztam, de nem dobott ki egyetlen találatot sem.
Miskolcon repültem, valószínűleg 2004-ben egy négyüléses Cessnával a gyereknap alkalmával, a lajstromjelre viszont nem emlékszem.
A HamPage Repülőmánia oldalon a téli látogatás a miskolci repülőtéren link alatt található egy kép egy Cessna 177RG-ről, de a lajstromjel ott sem látszik. Akkoriban az volt az egyetlen emlékeimnek megfelelő gép a repülőklub tulajdonában, tehát feltételezhetően azzal repültem.
Tudnátok segíteni a gép "kilétének" felderítésében?
Köszönöm.
Életem első repüléséről szeretnék információkat gyűjteni. Az adatbázisban is próbálkoztam, de nem dobott ki egyetlen találatot sem.
Miskolcon repültem, valószínűleg 2004-ben egy négyüléses Cessnával a gyereknap alkalmával, a lajstromjelre viszont nem emlékszem.
A HamPage Repülőmánia oldalon a téli látogatás a miskolci repülőtéren link alatt található egy kép egy Cessna 177RG-ről, de a lajstromjel ott sem látszik. Akkoriban az volt az egyetlen emlékeimnek megfelelő gép a repülőklub tulajdonában, tehát feltételezhetően azzal repültem.
Tudnátok segíteni a gép "kilétének" felderítésében?
Köszönöm.
Név: Gál Tamás
Email: Nem látható
Időpont: 2012. 09. 29. 10:38:45
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni Rubik R-16 Lepke vitorlázóval kapcsolatban. Volna valakinek rajza,fotója hogyan is nézett ki belülről?
Név: Riesz József
Email: Nem látható
Időpont: 2012. 09. 03. 16:15:00
Link:
http://epa.oszk.hu/02100/02120/00026/pdf/ORSZ_BPTM_TBM_26_153.pdf
http://epa.oszk.hu/02100/02120/00026/pdf/ORSZ_BPTM_TBM_26_153.pdf
Név: Riesz József
Email: Nem látható
Időpont: 2012. 09. 03. 16:13:59
Sziasztok!
Találtam egy dokumentumot, miszerint az Oravecz gépeket a Neuschloss Lichtig Repülőgépgyár- és Faipari Rt. építette Albertfalván 1923-1924 között. A gépek konstrukcióját Szebeny György végezte, és Oravecz Béla tervezte át.
Találtam egy dokumentumot, miszerint az Oravecz gépeket a Neuschloss Lichtig Repülőgépgyár- és Faipari Rt. építette Albertfalván 1923-1924 között. A gépek konstrukcióját Szebeny György végezte, és Oravecz Béla tervezte át.